فروش کتاب در آمازون

فروش کتاب در آمازون
در این پست می‌خوانید:

آمازون چیست ؟

آمازون، سایتی که در آن‌جا، مشتریان بین‌المللی از اکثر کشورهای جهان مشغول فعالیت و خرید هستند. آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که میلیون‌ها کالا به صورت آنلاین ارائه می‌دهد. با این حال، فروشندگان متخصص همچون کتاب‌، با دسترسی به بیش از ۴۰۰ میلیون مشتری فعال، می‌توانند با استفاده از گزینه فروش در آمازون به فروش بیشتر برسند. فروش کتاب در آمازون به عنوان یکی از بهترین راهکارها برای رسیدن به مخاطبان جدید و افزایش فروش کتاب‌های شما در نظر گرفته می‌شود.

نحوه‌ی ایجاد حساب فروشنده در آمازون

برای شروع، شما نیاز دارید تا یک حساب فروشنده در آمازون ایجاد کنید. در آمازون، دو نوع حساب فروشنده وجود دارد: حساب فروشنده فردی و حساب فروشنده شرکتی.در حساب فروشنده فردی، شما به عنوان فرد حقوقی فعالیت خود را شروع خواهید کرد. برای ایجاد این حساب، نیاز به شماره تلفن همراه، کارت اعتباری و شماره تأمین اجتماعی دارید. در حساب فروشنده شرکتی، شما می‌توانید به عنوان یک شرکت یا سازمان فعالیت خود را شروع کنید. برای ایجاد این حساب، نیاز به شماره تأمین اجتماعی شرکت، شماره مالیاتی، شماره حساب بانکی و اطلاعات کارت اعتباری دارید.

ثبت نام برای کاربران ایرانی

متاسفانه ایران جزو کشورهایی هست که توسط آمازون تحریم شده و کاربران ایرانی با مشخصات سکونتی ایران و شماره تماس ایران نمی توانند در این سایت فعالیت کنند در نظر داشته باشید آمازون با هویت ایرانی و ایرانی بودن کاربر مشکلی ندارد صرفا با توجه به تحریم های صورت گرفته با ارائه اطلاعات بانکی ، شماره تماس و آدرسی که مربوط به ایران باشد مشکل داشته و اجازه ثبت نام در سایت را نمی دهد و یا بعدا دسترسی به سایت را بلوکه خواهد کردو کاربر امکان استفاده از امکانات سایت رو نخواهد داشت . که البته برای این موضوع راه حل هایی وجود دارد که سعی می کنیم در مقالات مرتبط این راه حل ها رو برای شما شرح دهیم .

چه کتاب هایی در آمازون به فروش می رسد

شما می توانید در آمازون کتاب با موضوعات مختلفی را به فروش برسانید و منتشر کنید که این موضوعات می توانند به صورت کتاب های چاپی ، کتاب های الکترونیکی ، کتاب های نقاشی ، کتاب های سرگرمی کودکان در قالب کم محتوا و پر محتوا را قرار دهید که با توجه به موضوع و نوع کتاب خود می توانید انتخاب کنید و قیمت گذاری کنید (بحث قیمت گذاری متفاوت هست)

آمازون

آیا آمازون درآمد دارد ؟

هرکاری رو که آغاز کنید نیاز به پشتکار ، پیگیری ، اطلاعات و علاقه دارد . انتشار کتاب در آمازون هم نیازمند این هست که نویسنده با علاقه یخواهد کتاب خود رو در یک بازار چند صد میلیون نفری به فروش برساند قطعا در صورتی که کتاب شما دارای محتوای جذاب و دوست داشتنی باشد مشتریان خود رو خواهد داشت و شما با فروش فوق العاده یی روبرو خواهید شد در نظر داشته باشید که سایت آمازون دارای قوانین سفت و سخت کپی رایت و دیگر قوانین انتشار تصاویر می باشد و در صورتی که این قوانین رو رعایت نکنید حساب شما بسته خواهد شد. در مقاله ی بعدی در رابطه با نحوه افتتاح حساب در آمازون برای هموطنان عزیز مطالبی را ارائه خواهم کرد.

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید